mandag den 3. juni 2013

Babytøj på snoren..

Nej -jeg venter ikke nr 5, men:
Pia og Kim, søster og bror, har holdt barnedåb for deres sønner.
Pia fik et hold tvillinge drenge og Kim en enkelt af slagsen, altså en dreng -og så er der jo som bekendt en barnedåb eller to i farvandet. Drengene skulle fejres med kage.
Jeg er nu sikker på at blev gennem mælken de små fik den at smage, men ikke mindst skulle de hver især repræsenteres på kagen -det blev de hver især med en tøjsnor med vasketøj (jeg er sikker på at det er rent og velduftende -børn bliver hverken beskidte eller bruger meget tøj jo!!)
 
 
 
Barnedåbskage med tørresnore og flyvemaskine

Flyvemaskine, sky og små stjerner
 
3 forskellige tørresnore med babytøj til drengene, een til hver..
Det holdt hårdt at skære ud i hånden. Jeg syntes det var småt at skære ud, men stort nok da det kom på kagen. Et hyggeligt projekt alligevel :)
 
Tre smukke navne
 
Kagen er chokoladekage med hvid toblerone og hindbær mousse.
 
Tillykke med jeres drenge Kim og Pia :)
 

3 kommentarer:

  1. Sikke en sød ide med tøj på snor - hvilken udstikker har du brugt til navnene? bodstaverne er rigtig fine og ikke for voldsomme.

    SvarSlet
    Svar
    1. De hedder Windsor BLOCK Upper Case Clickstix :) Jeg har købt dem hos www.dinkage.dk

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...