torsdag den 21. februar 2013

Mariehøne tema fødselsdag


sponceret af WWW.MAGISKEMINDER.DK men afholdt af mig og datterens mødregruppe.

Det dækkede bord.
 
Klar til mødregruppenr 4 i søndags.. Ej hvor vi hyggede os og nød at vores børn kunne lege sammen..
Jeg er total vild med det her tema. Det var SÅ flot og gennemført (siger jeg selv!!) og jeg ved at mødrene har glædet sig -de havde sågar købt en lille fødselsdags gave til Clara, selv om vi ikke er på gave. Som de sagde: Så VAR de jo inviteret til fødselsdag :)
 
KAGEBORDET
 
I husker godt at jeg havde sendt invitationen ud, ikke? ..og lovet en tema fest.. :)
Jeg laver selvfølgelig et indlæg eller 2 om kagene, så snart jeg får tid,
for der er flere fødselsdage i farvandet..

..og se lige det flotte banner jeg fik. Billedet kunne være bedre, meget bedre! Den er så fiiin -rød med hvide prikker og passede også TOTALT til Rasmus Klump kagen hun fik på selve dagen, hvor hun skulle fejres igen i dagplejen :) og hvor lysende fra mariehøne lagkagen blev genbrugt!
 
CLARA
Der er et 2 tal bagefter navnet også, jeg fik det bare ikke med på billedet.
 
 Så du midtpunktet af en mariehøne? er den ikke søøød??
Mariehøne center
Den fik et pr kys i løbet af eftermiddagen af et pr børn *mys mys*
..og så fik ballonerne iøvrigt ikke lov at ligge på bordet ret længe -og jeg kan afsløre at det både var børn og voksne der legede med dem. Alle elsker balloner..

Opdækning
 
Papirsdugen er iøvrigt med tynd plastik på bagsiden -det er genialt!!
Jeg syntes det er super lækkert ikke at skulle vaske dug bagefter.
Bare rulle den samme og smide ud..
 
Jeg lover at der kommer nærbilleder af KAGERNE, snart..
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...