søndag den 23. september 2012

Odense marcipan

Odense Marcipan A/S har været så venlige at sende mig et af deres produkter.
Et produkt så man hurtig og nemt kan kan lave lidt lækkert og det er der af og til brug for i en travl familie.
De kommer i butikken fra uge 36, 2012. Der er 3 forskellige:
Kransekage, kokosdrøm og chokoladedrøm

Jeg fik tilsendt kransekagen og fandt et pr opskrifter i det lille hæfte "Nemme opskrifter"
Min første tanke var ellers at lave et lille kransekage tårn af de 400g, men det må blive en anden gang.
Jeg lavede "nemme skovbærtærter", bare med brombær ;)
Pressede lidt marcipan i bunden af min muffins form og lagde 3 nyplukkede brombær fra egen avl ovenpå.

..og så faldt jeg pladask for kokoskager med lakrids.
Jeg brugte bare kransekagen istedet for -de blev gode!!
Lidt marcipan i bunden, et drys lakridspulver og så lidt marcipan ovenpå igen.

16-18 min ved 200grader -DET er da nemt.
Vi elsker kransekage hjemme hos os og kagerne var hurtig spist.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...