tirsdag den 27. marts 2012

Star Wars cupcakes

18 Star Wars cupcakes

Min søn havde fødselsdag i weekenden og i går havde han alle 6 drenge fra klassen med hjemme. Det var en rigtig hyggelig eftermiddag og snakken gik. Højlydt. Vi hældte en ordentlig kasse lego ud på spisebordet og skulle se hvem der var bedst til at bygge. De var alle rigtig gode og vandt en juice istedet for kaffe.

Pasta og kødsovs til middag -og KAGE til kaffetid. Lucas havde bestilt drømmekage muffins med jordbær topping (jeg tilsatte lidt jordbær marmelade uden "klumper" til sukkerlagen) med Star Wars figurer og lyssværd på.

Han var tilfreds. Ja, det var alle 7 drenge!! og de åd glade 2 stk hver:
C3PO guldrobot

Lego Star Wars figur, Master Yoda

Darth Wader

Chubaka, Lego Star Wars

Clone trooper

R2D2, Lego

og nogle enkelte med lyssværd
(læg liiige mærke til min flotte swirl, ik??)

MAY THE FORCE BEE WIHT YOU

5 kommentarer:

  1. Wauw - jeg lægger mærke til det hele!!!

    De ville også ha' været et stort hit hos min stjernekriger ;o) ...og tillykke med din!

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine, det må da have skabt stor glæde hos en flok friske fyre.

    SvarSlet
  3. Tak Pia, du må sige til, så kan vi måske lave en byttehandel :)
    Tak Tante Kage, de skabte STOR glæde, heldigvis :)

    SvarSlet
  4. Så fine ... hvordan har du lavet dem... mvh louise

    SvarSlet
  5. Hej Lene. Sælger du figurer til kage ligesom disse? Min søn på 4 år ville elske dem på sin fødselsdagskage i september😉 mvh. Mia (miaglarsen83@yahoo.dk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...