onsdag den 7. december 2011

Sådan kan man også lave et juletræ

Rul gumpaste ud i den ønskede farve. Udstik med et juletræ, 4 stk.
En skal være hel og de 3 andre delt på midten. Lav en ekstra.
Lav evt stjerner som jeg har gjort det, eller udstik runde huller med en tyl str 4 eller 5 alt efter størrelse på træet. Lad tørre godt inden det skal samles.
Jeg kom icing på kanten af træet. Satte een i midten på det store træ du ser til højre på billedet, og så satte jeg en mere på hvert side af den midterste..Lad tørre og gør det samme på den anden side.
Det lille træ forrest fik kun to. Jeg har brugt mit værktøj til at støtte træet imens det tørrer :)

Her det færdige juletræ. Jeg håber du kan se det godt nok.

Mal evt med lidt flydende guld eller dust blandet op med lidt klar alkohol, på de yderste spidser.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...