fredag den 23. december 2011

Grangren med røde bær, sådan gør du

Sådan laver du gran;

Del den grønne tape på langs. Jeg har brugt en tape skærer. Sno tapen sammen mens du trækker det ud.
Jeg har klippet mine så de er 4 cm lange. Der skal bruges mange..
Rigtig mange..

Klip en wire ca 9 cm (1/4 wire) og lav en lille krog i enden, som ses på billedet. Tril en rød kegle og dyp wiren i tyloselim inden den sættes i bæret og tørrer. Jeg brugte en fødevare tus til at lave den sorte stilk i bæret og gjorde det inden den var helt tør. Det gav en lille fordybning i det sorte. Lad tørre helt. 


Jeg har sat grannålene sammen 3 og 3, tapet og sat endnu flere på inden jeg fik sat lidt røde bær ind.

En lille gran gren.


God arbejdslyst og tak fordi du kigger med


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...