søndag den 19. juni 2011

Dåbskage med frø

Så er det dåbs-søndag hos mig igen :)
Denne gang er det Theis der skal døbes og hans forældre fik denne kage at servere for deres gæster:

Frogg, dragonfly, waterlily, bulrush
Frø, guldsmed, åkande, dunhammer


Her kan man bedre se åkanden


Kagen er to chokoladebunde og en pistacie bund. Pistaciebund er en mazarinbund hvor halvdelen af marcipan er skiftet ud med pistaciemasse. Fyldet er tobleronecreme og abrikosmousse. Kagen er smurt op med PalminSmørCreme og overtrukket med marcipan fra FunCakes.
Lige som de gerne ville have det. En kombi jeg ikke har prøvet før, men nok er nødt til at prøve engang.
Nu håber jeg de nyder både dagen og kagen :)

1 kommentar:

  1. Hej Lene...
    Står og skal have barnedåb for min søn her om nogle mdr og har fået dig anbefalet af en over baby.dk men kan ikke lige finde ud af få fat i din mail tænkte om du evt vil smide en mail til mig når du ser dette? Min mail er : Heidi-ra@live.dk. Mvh Heidi Andersen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...