søndag den 1. maj 2011

Twilight cake

Mette er blevet konfirmeret idag og til hendes forhåbentlig store overraskelse, så skal hun have en TWILIGHT KAGE. Mette er helt uvidende om det :)  ..og hendes familie glæder sig meget til at overraske hende med kagen:

Mette's twilight cake


æble, bånd og skakbrikker i fondant



Bånd og tulipan i fondant


Twilight bogen

Nu anede jeg ikke hva Twilight var da Susanne, som er Mette's mor, snakkede om en Twilight kage, til konfirmationen. Så google har været spændt for og alle kager har mere eller mindre samme ting.. skak, æble, tulipan og et bånd..
Jeg fandt så ud af at det var coveret på de 4 bøger, så den ide' nappede jeg også -for jeg aner ikke hva det går ud på.. dog var der et lam og en løve ved et pr af kagene på google, men dem undlod jeg..ligesom jeg undlod et pr puslespilsbrikker som er på den nye bog eller hva det nu er der lige et kommet i samlingen..

Kagen er efter Susanne's ønske: 2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, tobleronecreme og jordbær mousse med friske jordbær stykker


TILLYKKE med dagen Mette :) 

7 kommentarer:

  1. Kender heller ikke lige til det .. der..


    Men hold da lige op en flot kage !!!

    Den kan hun da kun bliver super glad for !

    Hyggehygge
    marianne

    SvarSlet
  2. sikken flot kage ... det skal nok blive en supergod overraskelse

    SvarSlet
  3. Det er sørme en flot kage. Godt illustreret:-)

    SvarSlet
  4. Hold da op, en fed kage!
    Jeg er selv en rigtig twilight-fan. Og det må jeg sige, du har virkelig fat i noget der'!

    SvarSlet
  5. Meget flot! Har du brugt form til skakbrikkerne eller har du selv lavet dem?

    SvarSlet
  6. Jeg har lavet det hele i hånden :) også skakbrikkerne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...