lørdag den 7. maj 2011

Mor's dags blomster kage

Vi var ude hos min mor idag og fejre mor's dag :)  
I den anledning havde jeg bagt en bette kage, som jeg nu gør, når jeg skal nogen steder hvor en kage er på sin plads -og det var det her..

Kagen er en squashkage med ostecreme, overtrukket med IVORY sugarpaste fra PME.. guuuud hvor er det lækkert at arb med. Det er så lækkert og jeg skal vist have købt mig et lager ;)


Jeg har købt en måtte som jeg har lagt over fondanten og derved præget et mønster, inden jeg har overtrukket kagen med det. Kunsten er at man ikke får trukket for meget i mønstret.


Aurikel eller primrose som den hedder på engelsk.



Sugarpaste/fondant aurikel/primerose

Billed spam af min seneste fondant blomst og min nye præge-måtte.

Søndag får jeg mine dejlige kagekoner på besøg og sender mand og de tre ældste børn ind til svigermor med en buket. Både i kage og i blomster, men det må i vente med til i morgen formiddag :)

5 kommentarer:

  1. Sød kage. Og blomsterne er rigtig fine. Rigtig fin præget! Dejligt at høre lidt om den PME fondant. Har godt set den, men ikke turde købe den :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. sikken flot kage ... og dejlig prægning

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare SÅ flot. Har du malet blomsterne i midten. Virkelig flot præget og overtrukket kage.

    SvarSlet
  5. Tak.
    Ja Betina jeg har dustet med en gul dust :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...