søndag den 15. maj 2011

Manchester United trøje

Christian holder fødselsdag denne søndag eftermiddag for sin familie og på tirsdag for drengene fra klassen, så kagen skulle deles over to dage. Kagen skulle række til 24-25 personer alt ialt og meget gerne være en Manchester United shirt.
Jeg har før lavet en Manchester United shirt som du kan se her ,men nu har de dælme fået ny trøje!! som de nu gør..men så stod jeg på bar bund og måtte google lidt inden jeg vidste hvordan den Tshirt NU så ud..

Den ser sådan her ud:

Manchester United 2011 Tshirt


Kagen er lyse lagkagebunde med jordbærmousse og kagecreme. Overtrækket er overtræksmarcipan fra FunCakes som jeg farvede ved at tæske den en gang rundt i røremaskinen, efter at have plukket marcipanen i mindre stykker. Jeg undlod at komme frisk jordbær i kagen, når nu den skulle holde til tirsdag også.
Jeg håber du får en rigtig god fødselsdag Christian :)

Sidste års fødselsdagskage til Christian var også Manchester United og ses her

5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot !!!

    Og ser dejlig friskt ud med blomster og sommer fugle i græsset !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hvor den er sej.
    Gik det godt nok med at farve i røremaskinen? Nogle gang får man jo lange arme af al den æltning... Jeg har fornøjelsen af en Brøndby t-shirt til på fredag:-o

    SvarSlet
  3. Tak Marianne :)
    Nanna, det gik fint med farven. jeg æltede det lidt ind i en lille prorton inden :) det var overaskende nemt..og mine arme er bare for svage!! nogen der nævnte ordet kage-arm?? he he

    SvarSlet
  4. Superflot! Hvordan laver du det grønne græs rundtom?
    Mvh og tak fra en ivrig bruger af din side ;o)
    /Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...