mandag den 28. marts 2011

Cupcake og kagemand til knægtens fødselsdag vol.2

Søndag havde vi inviteret familien til kaffe, for at fejre 7 års fødselsdag. Vi havde en skøn fødselsdagsfest med kagemand, boller og cupcakes :)


Kagenmanden blev pyntet. Håret er blevet klippet til og læg liiige mærke til at det ER en kageMAND..det ses tydeligt mellem benene!!


Vandbakkelses boller med slik


Chokolademuffins med nutellacreme og sukker-æg


Første gang jeg havde mit cupcake stativ til 24 cupcakes i brug :)
18 kager fik jeg lavet og så var der chokoladeæg og slik for resten..


De muffins han havde med i skole, for at dele ud, ser du HER

2 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens se at det er en kagemand,haha !
    Sikke en god idé at fylde resten af muffinformene med slik :) selv har jeg også et stativ på med 13 pladser, hvilket er lidt upraktisk..

    SvarSlet
  2. Det ser bare lækkert ud. Vandbakkelses kagemand er bare min favorit kage... Og hvor er dine muffins fine ;)
    Hygge Luise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...