søndag den 20. februar 2011

Baby rump kage

Baby numse kage til Kaya's dåb




Små tykke fødder

Tæppe med babymønster

Anja og Jacob skal have deres dejlige Kaya døbt og skal holde barnedåb søndag den 20. Feb, hvor de bla skal spise denne kage. Kagen er chokoladekage med tobleronecreme og hindbærmousse uden kerner .. Kagen er til 37 personer og den hidtil største baby rump cake jeg har lavet.

Kagen har været en uges tid i fryseren og jeg håber den stadig så flot ud da de fik den tøet op. Jeg gør helst ikke i disse fryse"projekter" men det blev nødvendig pga jeg skulle sættes igang på fødegangen om fredagen, hvor kagen skulle bruges søndag :)

10 kommentarer:

  1. En fantastisk tårta, bara älskar den.

    SvarSlet
  2. hvor er det en flot kage ..... er vild med babyrumpekage .... håber jeg får mulighed for at prøve den engang.
    Hmm lyder spændende... der er vel kommet noget ud af din igangsættelse på sygehuset ?? :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal i have

    Birgitte: jo jeg har netop lige skrevet en lille fødselsberetning til dem der har lyst til at læse det :)

    SvarSlet
  4. Rigtig sød :)
    Hvordan har du lavet mønstret i tæppet?

    SvarSlet
  5. Hej Lene,
    Hvor er den sød - hvilken farve har du brugt til den lyserøde?

    SvarSlet
  6. Tanya, jeg har brugt nogle patchwork prægere til at præge ned i tæppet inden den blev lagt på. Mener de er købt hos dinkage.dk
    Hej Monica, jeg har brugt PINK fra sugarflair :)

    SvarSlet
  7. Hej Lene
    Sikke nogen smukke kager du laver :)
    Er vild med baby rump og ville høre om du kan huske str på selve kagen når den skal laves til, som her, ca 37-40 pers.?
    Er da nød til at lave en til min søns dåb :)
    Pippi

    SvarSlet
  8. Og så måske hvordan du laver hudfarvet fondant :)
    Ville være en kæmpe hjælp.

    SvarSlet
  9. Hej Pippiiii :) jeg tror at den nederste kage er 25x25 cm og til 25 pers, så er skålen til 12-15 pers.. Du skal sammenligne skål og den nederste kage, så de kan passe sammen.. Du kan også lave den nedereste rund ;)
    Hud farven er Paprika/flesh købt på dinkage.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...