lørdag den 4. december 2010

30 års fødselsdag

Min lillebror bliver 30 på søndag og fejre det i en brag af en fest. Vi blev hurtig enige om at han skulle have kage og at det ville være en god fødselsdagsgave at få. 80 er inviteret, men kun 50 der kommer og fejre dagen med ham.. men sådan er det jo når julen står for døren :)

Jeg havde store planer med designet på kagen, men da jeg stadig er sygdomsramt og total ide'forladt med min feber-hjerne, måtte jeg google christmas cake -og forlie mig med at sådan måtte det blive..

Jeg er på ingen måde skuffet over julekagen og syntes den er rigtig fin ..jeg ville dog gerne have den havde været lidt personlig.



Kagen er lyse lagkagebunde med hjemmelavet fast kagecreme og en kernefri skovbær mousse.

7 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den fin.. jeg ville elske at få sådan en fin kage :)
    Håber i får en god fødselsdag og du snart er frisk
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Den er da vildt flot og fantastisk - tør da slet ikke tænke på hvad du kunne have fundet på hvis du var rask :-)
    Kh
    Anne

    SvarSlet
  3. Den er simpelthen så sød - enkel og elegant på samme tid. Supersød :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot ... Og kæmpe stor... Er vild med dine juletræer, Ja også med snemænderne...

    Rigtig god bedring
    Marianne

    SvarSlet
  5. Vilken härlig bröllopstårta!

    Du har väl inte missat Bagerskans julkalender, fylld med nya tävlingar varje dag!
    www.bagerskan.se

    Kram Karin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...