lørdag den 20. november 2010

Carina og Martin's bryllupskage

Carina og Martin er blevet gift idag og jeg fik lov at lave deres bryllupskage, hvilket jeg er meget glad for at få æren af. Martin er desværre alvorlig syg af kræft :(  så jeg tror at denne dag bare betyder endnu mere for dem og jeg håber de får en sindsyg god dag...

Tema'et for brylluppet var sort/hvid, men de syntes nu alligevel at de ville have deres historie, om hvordan de mødte hinanden, med :)



 Carina og Martin mødte hinanden da de begge arbejdede som postbude.





Carina cyklede til arb på sin blå cykel og Martin kom "tøffende" i sin grønne golf2'er -men så var det jo at Carina skulle have et lift hjem ;)  og det blev nemmere for Martin at han hentede hende om morgenen og kørte hende hjem -så var han fri for at stoppe cyklen ind i bagagerummet og risikerede ikke at ridse han's elskede bil :)



Her et billede af kagen i fuld figur..

..ene side, med et lille hjerte.. dårlig billede,øv øv..

..den anden side..

nærbillede af blomsterne, selv om billedet ikke er så godt..


                                                                    ..et bedre billede..

Kagen er chokoladekage med hvid toblerone creme og hindbær -præcis som da de holdt barnedåb for deres lille søn i januar :)

Den nederste kage er en snyder!! Det er en flamingo-øve-kage (en dummie) og ellers er der kage til 72 personer hvis ikke lidt flere. Den er samlet i hotellets køkken og jeg blev først rigtig mig selv igen efter at kagen var samlet og på plads i køleboksen.  ...det ER nu noget nemmere at give en vase end en bryllupskage, men jeg er stolt af at få æren af at lave deres kage, det er helt sikkert!!

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op - Sikken en smuk kage !!!

    Og fedt at du fik deres historie med !

    Er vild med dig cykel hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk kage og en rørende historie
    Kh
    Anne

    SvarSlet
  3. Wow - sikke en fantastisk smuk kage! Det er utroligt at du har fået hele deres historie med på kagen - det er rigtig godt gået :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hejsan vännen!
    Du har väl missat Bakbloggskartan som finns på min blogg,säg till om du vill vara med + var du bor!
    Kram Karin
    www.bagerskan.se

    SvarSlet
  5. Utrolig nydelig kake. Klassisk og personlig på en og samme tid. :)

    SvarSlet
  6. Hej. Du skriver den nederste er snyd. Vil du så ikke regne med, at hvis alle 5 kager blev lavet, er der kage til 100 personer?
    De kager er vildt flotte og jeg kan rigtig godt lide dine lidt utraditionelle kager.
    Vh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...