tirsdag den 21. september 2010

Tvillinge dåb

Mine forældres venner er blevet bedsteforældre til et hold tvillingepiger og de ville gerne have et overflødighedshorn til pigernes dåb i søndags. Det er min mor der laver kransekager og jeg får lov at hjælpe :) - men jeg syntes i skal se den ..opskriften har jeg ikke, men der er rigtig mange under google og så er det bare at gå i gang. Min mor har arvet nogle gamle ringe til at bage i, som min bedstemor købte under krigen -og det er dem vi stadig bruger :) ren nostalgi

Overflødighedshorn

Marcipan hjerterne er overtrukket med en god mørk chokolade og roser og rosenknopper er af fondant og mest til pynt. Den skulle jo gerne se pigeagtig ud..


1 kommentar:

  1. Hvor er det bare smukt!!

    Lene... har du set jeg fik lavet kagen? Der er billeder på min blog! TAK TAK TAK for hjælpen!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...