lørdag den 4. september 2010

En hjertesag..

Denne bil er lavet til min veninde som skulle give den væk i gave. Gaven er til en lille dreng der fylder 1 år og som skal have en kæmpe hjerte-operation i næste uge med kiruger fra England. Det er en meget stor operation for der er ikke DET der ikke er galt med det lille hjerte og der er stor fare for at han ikke overlever den..

Forældrene ønsker at han skal have en fin kage og det ville jeg meget gerne lave til dem.. :) de fik den hjem i køleskabet igår og min veninde ringede og fortalte at de var SÅ glade for den og glædede sig til at vise gæsterne den.. DET er jo fantastisk at kunne gøre dem glade :)

Nu håber jeg de kan lide selve kagen der er lysebunde med jordbær mousse og marabuu chokoladecreme med daim stykker

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den bare flot! Den skal nok bringe lykke til den lille mand... Håber operationen kommer til at gå godt...

    SvarSlet
  2. Flot og sej kage.
    De bedste ønsker herfra...

    SvarSlet
  3. Du laver nogle virkelig flotte kager, - og lige her var der i den grad noget, der ramte mig i hjertet. Det er nu snart et år siden, og jeg tænker hvordan mon det er gået den lille dreng.

    Fik selv et hjertebarn for 7 år siden.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...