mandag den 19. april 2010

Cupcakes til oldemor, 85 år

Cupcake, cupcake wrappers

Oldemor har fødselsdag, 20.april. 85 år og det skal fejres på bønhørrigvis!!
Derfor skal hun have lidt sødt til kaffen: Vanillie cupcakes med Lemon frosting og en lille blomst
wrappers til kagerne er lavet af en kageserviet på 24 cm..
Jeg klippede den over i to og klippede den pæn rundt :)  -tog mål og klippede rigtig hurtig 12 stk..
dog brugte jeg et lille stk tape for at få enderne til at nå sammen.


Nær billede

Nu håber jeg oldemor bliver glad for gaven -der følger en kransekage-kurv med, men den får i først billeder af i morgen.. for den har jeg ikke fået pyntet endnu :)


3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde !!! Vil du dele en opskrift på den der frosting ??

    Ser flot ud !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. TAK. -det ville jeg gerne, men må indrømme at den er KØBT!!!
    betty crocker, rich& creamy, LEMON..
    smager af mel(??)
    så jeg skal klart prøve selv at lave den -så lover jeg at smide en opskrift ind :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  3. Hvor mon du skaffer de meget søde hvide forme med blonde. Dem kunne jeg lige bruge, når jeg skal lave muffins til min datters bryllup. Venligst Anne Dorthe (dorvilnielsen@msn.com)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...